فیس بوک نمی خواهد داور حقیقت باشد اما هویت افراد در پشت صفحات محبوب را تأیید خواهد کرد

 | تاریخ ارسال: 1399/3/12 | 

 
آخرین تلاش فیس بوک برای مبارزه با اطلاعات نادرست، شامل بررسی هویت مدیران صفحه و همچنین حساب های فردی است که در دسترس بالایی قرار دارند تا ببینند که آیا آنها بخشی از یک کمپین سایه دار هستند. آیا برخی از عقلانیت روی سیستم عامل بازیابی خواهد کرد یا نه، فقط زمان آن را خواهد گفت، اما با نزدیک شدن سریع به انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده، باید حداقل شانس ادعاهای دروغین مانند آتش سوزی و شایعه را کاهش دهد.
این هفته رئیس جمهور ترامپ دستورالعملی را به منظور محدود کردن حمایت های قانونی که مانع از آن شده است که سیستم عامل های رسانه های اجتماعی در قبال محتوای تولید شده توسط کاربر مسئولیت پذیر باشند، امضا کرد. این اقدام بلافاصله پس از آن آغاز شد که توییتر برخی از توییت های خود را با اخطار بررسی واقعیت - عملی که وی از آن به عنوان مداخله در انتخابات آینده توصیف کرد - شروع کرد.
مدیر عامل فیس بوک ، مارک زاکربرگ به CNBC گفت که شبکه های اجتماعی - و شرکتهای خصوصی به طور کلی - نباید "داور حقیقت" باشند ، و خاطرنشان کرد: "گفتار سیاسی یکی از حساس ترین بخش های یک دموکراسی است و مردم باید بتوانند ببینید سیاستمداران چه می گویند. "
زاکربرگ توضیح داد که در حالی که فیس بوک برنامه ای برای بررسی واقعیت دارد، هدف این است که "واقعاً بدترین اخبار ها را بدست آوریم". این همان فکری است که منجر به تصمیم سال گذشته مبنی بر اجازه دادن به "پست های خبرساز" از سیاستمداران که قوانین را می شکنند، می شد.
این شرکت تمایل بیشتری دارد تا اطمینان حاصل کند که محتوای ارسال شده در فیس بوک از افراد واقعی تهیه می شود، بنابراین اکنون هویت صاحبان صفحه های فیس بوک مشهور را در ایالات متحده بررسی می کند. به طور خاص، تأیید شناسه گسترده برای حسابهای با مخاطبان بزرگی که "الگوی رفتار غیرمستقیم" را نشان می دهند، و محتوای آنها به طور مرتب ویروسی می شود، در اولویت قرار می گیرد. فرآیند تأیید شناسه به رضایت خود کاربر در پشت حساب نیاز دارد. در صورت عدم موفقیت، فیس بوک باعث می شود محتوای ارسال شده محدود شود و احتمال ابتلا به ویروس را کاهش دهید.

کلیدواژه ها: فیس بوک | محتوا | شبکه های اجتماعی |



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 9941 بار   |   دفعات چاپ: 621 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر