تصمیم مایکروسافت به اضافه کردن ویژگی های امنیتی ویندوز و آفیس 365

 | تاریخ ارسال: 1395/12/8 | 

مایکروسافت در راستای کمک به صنعت IT   در سراسر دنیا ، در کنفرانس امنیتی  RSA ، این غول نرم افزاری اعلام کرد: ابزار های جدید در ویندوز و آفیس 365 به مدیریت بهتر دستگاه ها و امنیت سایبری آنها کمک می کند. سیستم احراز هویت بیومتریک ویندوز به نام "سلام"  در نسخه 10 ویندوز دارای دو به روز رسانی است. این سرویس اکنون با سیستم های اکتیو دایرکتوری سمت سایت  کاملا سازگار است. برای دستگاه هایی که از طریق بلوتوث ارتباط برقرار می کنند ، ویژیگی جدید قفل خودکار قابل دسترسی خواهد بود. کاربران می توانند رایانه و تلفن همراه خود را همگام سازی کنند تا در صورتی که از پشت میز کار خود تا حد معینی دور شدند رایانه آنها خود به خود قفل شود. این ویژگی بسیار به ویژیگی دستگاه مورد اعتماد اندروید شباهت دارد.

دستگاه های سرفیس واجد ویژیگی جدید "حالت مدیریت" خواهند شد که موجب سطح بندی در قسمت سخت افزار خواهد شد مانند غیرفعال کردن میکروفن یا اتصال به شبکه تا روش های سنتی هک از نفوذ به آن ناتوان باشند. همچنین قادر است تا با فناوری های "سیاست گروهی " و "مدیریت دستگاه های تلفن همراه " (MDM )  یک پارچه شود تا روند مدیریت دستگاه ها را برای کاربران تسهیل نماید.

آفیس 365 نیز دارای ابزار مدیریت امنیتی خودکار برای سازمان هاست که وظیفه آن ، تحلیل چگونگی توسعه ویژیگی های امنیتی سازمان و رتبه دهی به آنهاست. کاربران همچنین می توانند مشاهده کنند که چه تنطیمات دیگر امنیتی دیگری به منظور پیاده سازی  قابل دسترسی است . در این زمینه به زودی "سرویس اطلاعات تهدید" برای آفیس 365 راه اندازی خواهد شد که مسئولیت آن ، ارائه تحلیل های عمیق در مورد نقاط ضعف امنیتی به کاربران است




CAPTCHA
دفعات مشاهده: 6134 بار   |   دفعات چاپ: 754 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر